Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Ko je zapravo "bruka Srbije"?

Komentari (56) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 utorak, 07 jun 2011 21:46
The Tao of Groove
Srbima moze da mlati ko hoce pa i ova. Pa nije im ona kriva sto su kukavice.
Preporuke:
118
8
2 utorak, 07 jun 2011 22:41
Nenad Miličić
Trla baba lan da joj prođe dan!!! E ali ova baba dobija debele pare za sve ovo njeno blaćenje.Očigledno je da je Baba u stvari "Sveta Krava" kojoj u Srbiji niko ne sme da stane na put ona može da šamara čoveka čijeg sina su po Albanskim kazamatima kasapili telo i da ne proće nekažnjena.da ide kod Tačiju na skute na proglašenje prve narko DŽamahirije u svetu itd itd itd.Jadna je ta istina koju ova brani......
Preporuke:
116
2
3 utorak, 07 jun 2011 22:55
Gordana
E sada zamislite "humanitarnu pravdu i istinu" ako uspeju da osnuju REKOM, policija privodi ljude na saslušanja uz pretnju krivičnom odgovornošću.
Preporuke:
121
4
4 utorak, 07 jun 2011 23:15
Rodoljub
Veoma dobar tekst. Ali autor pravi jenu veliku gresku. On Natasu Kandic naziva gospodjom.
Preporuke:
143
2
5 utorak, 07 jun 2011 23:36
Realista
Bez želje da išta zamerim autoru ovog krajnje objektivnog trksta...ipak previše prostora ovom "lumpenhumanizmu". Marginalcima koji obavljaju prljave poslove za realno sitne pare u uverenju kako je "uriniranje" uz vetar zdravog razuma i čovečnosti "ono pravo" pošto su samo oni "vlasnici" samo njima znane i jedine "istine". Šupalj intelekt ječi u ispraznm dvoranama njihovog "jednoumnog bezumlja".
Preporuke:
35
2
6 utorak, 07 jun 2011 23:48
Decko iz B.
Postovani,

ovo Cudo je kreator REKOMA, jel tako?

Vec sada znam kako ce da se zavrsi nezavisno istrazivanje (srpske) proslosti u celom regijonu od strane Kandic ili Rekom-a.

Evo jedan Link gde se Gospodja elokventno javlja globalnoj javnosti.

http://www.ushmm.org/genocide/take_action/gallery/portrait/kandic

To je Site "United Statets Holocoust Memroial Museum". Na toj Stranici se moze naci i "podaci o broja zrtava stradalih Srba u 2. Svetskom ratu od strane NDH (nazovi Drzava Hrvatska) koja danas medju ostalim placa taj "Humaitarni Fond".
Preporuke:
27
2
7 utorak, 07 jun 2011 23:50
...
hmm, sta mislite sta ce tek da radi REKOM sa svojom policijom...natasa je veoma opasna, verujte. plasim se nje vise nego zandarmerije, ona ima moc koju mnogi ne mogu da shvate ni da zamisle, ona bukvalno sklanja one koji su glasni, i koji smetaju ovome sto se sprovodi, da nije tako, navedite mi primer bilo koga od ministrqa policije, bia-e, vojske ili bilo koga, ko sme da joj protivureci, ili ne daj boze kritikuje, puna je mrznje, frustrirana je i veoma depresivna, pomesajte to sve, i videcete koju sluz cete dobiti.
Preporuke:
33
2
8 sreda, 08 jun 2011 00:56
Ala
G.Vukcevic i zamenik mu,Vekaric,po sluzbenoj duznosti moraju pomenutu osobu da izvedu na sud zbog ometanja pravde i navodjenja ICTY na pogresne zakljucke tj.zlocin s predumisljajem:korupcija,ucene,haskog svedoka koji je/pod uticajem placene NATO lobistkinje/lazno optuzio Milosevica u Hagu.
Sada kada je priznao ,pomenuta osoba,N.Kandi,mora da odgovara.
Ako to ne ucine,odgovarace i oni,jednom,zbog svesnog ometanja pravde....
Skotlandjani su,u najtezoj bedi i surovim engleskim odmazdama,krili i cuvali svoje ucenjene patriote i princeve.Dokazali su da su muskarci-mogu mirno i suknju/tartan-kilt/ da nose....
U Srbiji,ni pantalone im ne pomazu.
Preporuke:
24
2
9 sreda, 08 jun 2011 01:24
Kiza
"Ona tu govori istinu, ali samo u onom istom smislu u kojem bi to činio i đavo kada citira Sveto pismo."

NK je mrlja na savesti Srbije. Nije ona odraz tolerantnosti Srbije prema netolerantnim "humanitarnim" vristacima, nego odraz umrtvljenosti Srbije. Garantujem vam da NK ne bi postojala ni jedan dan u toj istoj Americi koja joj objavljuje njene lakrdije (jer je za te lakrdije i placa).

NK je humanitarna koliko i bombardovanje Libije i Srbije. Jer djavo ti prvo iskrivi jezik, pa te tek onda uzme pod svoje.
Preporuke:
40
2
10 sreda, 08 jun 2011 01:25
Vojvoda Vojislav
Ja ne znam kako dotična može zahtevati suočavanje sa prošlošću u regionu, kada sama nije spremna da sasluša sve strane,već uporno ponavlja kao neku mantru da isključivo srpska strana snosi odgovornost za sve loše što se desilo na Balkanu,dok su drugi činili samo pojedinačne zločine .Ono što se dešavalo Srbima od 1992 do 1995 u selima oko Srebrenice je za nju verovatno preventivna samoodbrana Muslimana,a za Srbe samoobmana,jer je izgleda dobar Srbin samo onaj koji ide u redu po dvoje ,pod ustaški srbosjek.
Mislim da je ovde reč o uznapredovalom obliku autošovinizma,nadam se samo da nije zarazno.
Preporuke:
30
1
11 sreda, 08 jun 2011 02:09
Senka
Namece se pitanje kada ce i ko ce pokrenuti akciju da se anti drustveno djelovanje Natase Kandic- konacno zaustavi i kazni.Znajte da nijedno zdravo drustvo ne bi dugo podnosilo ovakvo maltretiranje i ponizavanje kao sto ta kreatura radi u srpskom drustvu vec duzi niz godina.
Preporuke:
36
1
12 sreda, 08 jun 2011 02:23
Aleksandar
Sto meni ne udari samar, to bi joj bilo poslednje...
Preporuke:
27
1
13 sreda, 08 jun 2011 06:15
Aleksandar
Zvanicno ime za ovakve u SAD je: "white trush".
Preporuke:
39
2
14 sreda, 08 jun 2011 07:08
S.Ristic
Moze li da se napravi peticija sa dovolno potpisa da je ta osoba nepozeljna u Srbiji zbog njenog abtidrzavnog delovanja, da vredja dostojanstvo srpske sredine i da se protera na pr u hrvatsku pa neka odande priča koliko hoce. Treba je otkaciti od svakog izvora informacija iz Srbije. Tako onda moze da zveci neubedljivo za sve svetske novine ako hoce. Mozde bi joj trebalo dati jos jednu priliku da se sastane u studiju sa onim sto ga je osamarila, sa jednim jedinim ciljem da taj isti i nju iznenada odalami tokom emisije. Neka ga posle tuzi za ono isto sto je ona uradila. Ne razumem kako to moze da bude nedodirljiva. Zar je nije moguce progoniti losim poasanjem nekuh balavaca svaki dan, da joj se zivot zagorca. Obzirom da su je ili ismevali ili se kreveljili to policija moze da tretira kao neozbiljnost i ne moze nista da uradi. Zao bi nam odna bilo samo za "Humanitarno Prvo"
Preporuke:
26
1
15 sreda, 08 jun 2011 08:03
'gospogja"
Ex, muka me vata kad procitam njeno ime, ime je lepo, rusko, slovensko kako hocete, ali licnost "gospodje" je naprosto odvratna i degutantna.Izgleda da u Srbiji zaista postoji velika tolerancija kad ova osoba lupara i blati zemlju gde zivi na sve moguce nacine.Koja li zloba izvire od ovog coveka.Ima li ona nacionalni ponos, trunke malo?
Preporuke:
21
1
16 sreda, 08 jun 2011 08:06
Srboljub Savic
Ni humanizma, ni prava.
G. Kandic (kao i toliki uz ...) zaradjuje visestruko.
"Njenu" NVO, kao i sve druge, placa Srbija (iz budzeta za koji uzima kredite)-narod preko izabranih
"slugu naroda". Posto od drzave prima "lep" novac,
a ne radi ni na humanizmu ni pravu, pise i govori
(opet za pare)-blati Srbiju i srpski narod (jer
je za to i najbolji honorar). Jos kad "proplakne"
neke parice, kroz projekte i fondove, nije lose.
Nije lose ni za brojne novinare i medije, jer, eto-
"to pine pisemo mi, to pise Srpkinja o Srbima"
[Naravno, u Engleskoj joj bi moglo samo jednom da
"padne na pamet" tako nesto.]
Nazalost, nas problem je daleko veci od delovanja
svih NVO. Nas nemar dozvoljava i g. Kandic i,
tolikiim zlocincima nad nasim narodom, da prolaze
nekaznjeno.
S. Savic
Preporuke:
20
2
17 sreda, 08 jun 2011 08:06
ivan3012
Problem ovog drustva jeste upravo u TRPLJENJU..To nije mazohizam vec tesko drustveno obolenje.Nespremnost i potpuno odsustvo zelje za odbranom..To nije kukavicluk,vec nesto mnogo gore..Vec u meri koja izaziva odvratnost kod svakog normalnog posmatraca..Potpuna predanost dolazecoj propasti.Nije natasa kandic krivac..Vec onaj ko trpi njene samare,i puzi pred nvo.
Preporuke:
27
1
18 sreda, 08 jun 2011 08:15
thinking maize
Kod oca Tadeja objašnjava se šta je "hula na Svetog Duha". Izrično se navodi: "UPORSTVO U NEPOKAJANjU"! Negde u spisima apostola Pavla stoji i da "ako tvoj brat greši, povuci ga u stranu i POUČI ga. Ako je i dalje je UPORAN u NEPOKAJANjU idi mu u kuću ili ga dovedi u svoju I OPET ga POUČI! Ukoliko je I DALjE UPORAN u NEPOKAJANjU, dođi sa dva ili tri brata, kao SVEDOKA i ga POUČI da NE GREŠI! A, ako se i DALjE NE KAJE, ODELI SE OD NjEGA, TAJ TI NIJE BRAT!" Prema tome, dragi sugrađani, braćo i sestre, drugarice i drugovi, dame i gospodo, OVAKVI kao g-đa Kandić MORAJU da BUDU ODELjENI OD NAS, zbog MORALNE HIGIJENE, kako preporučuju apostol Pavle i otac Tadej. Tačnije, TREBA IM "OBEZBEDITI" BEZNAČAJNOST, jer su ISTI BILI SAVRŠENO BEZNAČAJNI, dok se nisu desili ratovi iz 90-tih! A za razliku od Oskara Šindlera, ONI NISU SPASLI NIJEDAN ŽIVOT, slično svojoj bratiji koja vršlja po Africi, Aziji i Latinskoj Americi u "borbi" za "ljudska prava" i... VEOMA DOBRO ŽIVE! Kao i g-đa Kandić! "Ne laje kera..."
Preporuke:
37
2
19 sreda, 08 jun 2011 09:00
@@
Imamo "sreću" da je ZLO izabralo nas za pokaznu vežbu celome svetu. "ovo"(NK)doživljavam kao jednu od njegovih personifikacija.Sve njene(?) moralne (?)karakteristike na to ukazuju.
Preporuke:
17
1
20 sreda, 08 jun 2011 09:23
slobodan 50
bruka srbije je kao lakmus papir i ja navijam za bruku srbije.što se bruka srbije više upotrebljava protiv srba, to će, valjda, srbi pre, da se dozovu pameti...a recom je genijalna stvar za tucanje u glavu i normalno, za ogromnu zaradu.pare, pare, pare, volim pare, pare šuškaju, crne, ili bele, svejedno, volim pare, pare, pare...stotine miliona evra za razne "službenike", humanitarce i večite borce za ljudska prava...šta bi oni radili, gde bi se denuli?gde bi živeli, kada ne bi bilo reckoma?
Preporuke:
15
2
21 sreda, 08 jun 2011 10:30
The Tao of Groove drugi
Tačno, kukavice ništa ne čine, a moglo je i uvek može.
Preporuke:
14
2
22 sreda, 08 jun 2011 10:45
skeledzija
Meni su kandicka i tadic jednaki. Bruka i sramota za Srbiju. Dobro placeni od amrikanaca za puno mrznje prema srbima.Vekaric treba da reagije.
Preporuke:
36
1
23 sreda, 08 jun 2011 11:03
tanja
Da li će doći dan kada će neka odgovorna vlast zabraniti NVO Nataše Kandić.
Tolika mržnja prema srpskom narodu, nije viđena ni od Tačija.Ovo je van svake pameti, ovo je strašno, nemam reči !!!!
Preporuke:
22
1
24 sreda, 08 jun 2011 11:42
Biljana
Neophodno je zatrpati Njujork Tajms komentarima protesta zbog objavljivanja ovog teksta.
To da su thik-thank NVO deo oružanih snaga SAD piše u njihovim zakonima. Tako treba razumeti i skorašnju izjavu Hilari Klinton o tome da NVO u Srbiji igraju važnu ulogu u "lobotomiji" koju je kao svoj cilj u 'znate kom intervjuu' istakao kolonijalni predsednik.
Elite koje su nas preko pet vekova ubeđivale da su indijanci bili opaki i zli a ropstvo ukinuli pre jednog veka da bi ljude druge boje kože dobili politička prava pre pola veka, idu tim svojim utabanim stazama "Narcis-Nakaza".
Neophodno je aktivno se suprotstaviti blatantnom beščašću koje nam kao ortodoksiju pokušavaju da nametnu čak i u snu.
Svaka čast gospodinu Karganoviću na briljantnoj analizi zasnovanoj na jasnim argumentima.
Gospođa Kandić igra jadnu i žalosnu ulogu i njen zadatak je da nas nervira i da nas počisti sa lica zemlje. E pa neće joj poći za metlom.
Preporuke:
30
1
25 sreda, 08 jun 2011 11:56
Lapovac
NK bi organizovala debatu o suočavanju sa prošlošću u regionu pod uslovom da sa srpske strane učestvuju samo likovi poznati sa B92 i uz medijaciju novinara sa B92. Jel ste gledali preksinoć na B92 kako to oni režiraju, istomišljenici mogu da pričaju šta hoće i koliko hoće, dok neistomišljenike prekidaju posle dve tri reči i zahtevaju da samo odgovaraju sa da ili ne.
Lako bi mi izašli na kraj sa jednom NK, ali ima mnogo klonova sa ispranim mozgovima.
Preporuke:
29
1
26 sreda, 08 jun 2011 12:33
Brane
Feničani su krivi. Novac je čudo. Imperator je definisao istinu: za dolar se može kupiti sve. Merila morala su pokvarena novcem!
Preporuke:
14
0
27 sreda, 08 jun 2011 12:35
Slobodan48
Da li i jedna civilizovana zemlja može da dozvoli da neko (REKOM)zloupotrebljava decu čitanjem teksta/saopštenjlj/poziva?, pre Dnevika 2 i 3 na RTS-u? Da li RTS (ne dozvoljava komentar na svome SITE-u;)i RATEL vide tu neki problem ili treba da ih neko tuži?
Preporuke:
23
3
28 sreda, 08 jun 2011 14:22
Marko Gay
Moram da vas obavestim, kao sto je Milosevic svojevremeno bio obavesten, da Natasa Kandic nije "opciona".

Drugim, recima, ako je zabranite, slede sankcije i glad, za koje su svi svesni da ih Srbija ne moze izdrzati, jer je okruzena americkim saveznicima.
Preporuke:
2
9
29 sreda, 08 jun 2011 14:35
JM
Obučeni operativci ѕa psihološko delovanje misle da su dovoljno pametni da će baš većina u Srbiji da legne na njihovu rudu. Što se mene tiče NIKAD i ni pod kojim uslovima. Kandićka i slične persone se uzalud trude.
Preporuke:
18
1
30 sreda, 08 jun 2011 17:01
Simić Manojlo
Moja predpostavka je, a ne mislim da sam baš sasvim
daleko od istine, da je Nataši put u Njujork Tajms,
prokrčio poznati sarajevski srbožder Aleksandar
Hemon, koji tamo može da lupeta, šta god mu padne
na pamet.
Kada je Hemon gostovao na Natašinoj televiziji B-92
nastalo je veliko ushićenje, razdraganost,isveopšta
strka Matićevih "demokratskih""piona","nezavisnih"i
"slobodnih" novinara, oduševljenih
stavovima cenjenog gosta, identičnim njihovim(pokazivali su "back stage",gde su negativne emocije nadvladavale elementarnu inteligenciju).
A Natašini stavovi, poznato je od ranije,zatrovani
su patološkom, mržnjom prema Srbima,pa
više niko i ne može da je shvati ozbiljno.
She is a joke.
Natašo, tužna vrbo. Zar opet Srbe na vrbe?
Preporuke:
14
1
31 sreda, 08 jun 2011 17:02
SJ
@ Marco Gay

jel poslednji pasus treba da se shvati kao pretnja.
"Zahvaljuci Visionaru" je Srbija dovde dosla. On je vrlo dobro prosao, suvise dobro.
Preporuke:
1
1
32 sreda, 08 jun 2011 17:39
thinking maize
Uzgred, i mali Pocesta je dao intervju "Njujork tajmsu"! Znači "Fond za humanitarno pravo" dobio je PODMLADAK!
Preporuke:
15
1
33 sreda, 08 jun 2011 18:14
Turas
Srbija je jedina zemlja u kojoj ovakvi egzistiraju.To pokazuje jednu drugu važnu činjenicu.Da vlast u zemlji je podanička.Šta više mora da uvažava provokatore i demokreatore srbske politike. Ja verujem da ovakvi pobornici anti srbstva mogu da opstanu samo u ovakvoj sredini.U bilo kojoj EU zemlji trunuli bi po zatvorima
Preporuke:
10
1
34 sreda, 08 jun 2011 19:27
Dejan
Nešto mi pade na pamet, bolje da je makar toliko uradila pa slagala da je Mladić imao "tretman zvezde" među zvaničnicima i medijima, i da su mu udovoljavane sve želje.

Nehotice nas je spasla bruke da priča kako se "srpski" establišment veselio što izručuje svog generala.

Detalj da je obukao odelo sa svadbe svog sina je na mene ostavio tužan utisak. Jedino odelo koje je časni oficir imao, i dve prilike kad ga je nosio.

Teši me da će stvari doći na svoje mesto, jednog dana će ulice biti nazivane po njemu.
Preporuke:
16
1
35 sreda, 08 jun 2011 20:22
nataša @ Marko Gay
Vi mene podsećate na one korisnite telefonskog seksa koji preko telefona se najače žeste te oni će ovo, te oni će ono svojim telefonskim seks partnerkama. U praksi to su strašljivci koji ne smeju da priđu ženama i nikada i nisu bili u prilici da realizuju svoje pretnje.
Tako i vi. I vi biste glađu i sankcijama da pomorite Srbe i Srbiju.
Dozvolite da primetim da takva taktika nije nova, ali jeste novi tajming.
Do sada su vaši uvek birali da nasrnu na Srbe kad je Rusija u nevolji. A vi, poneseni željom jurnuste na Srbiju, a da niste sačekali pravi momenat. Sada je Rusija stabilna, a Amerika se zabavlja ratom sa Islamom i u toj situaciji im nije ni na kraj pameti da zaoštravaju sa Rusijom. Ergo, čekajte, da Rusija poklekne, pa ćete onda nasrnuti na Srbe i Srbiju.
Jel, vi slušate šta vam Nemci kažu, sedite li na ušima. Zar ne vidite da zavise od ruske nagte i gasa?
Zar vam nisu rekli da budete učtivi. Ajd, progutajte tu svoju žestinu i polako lepo se ophodite. Mirni!
Preporuke:
12
1
36 sreda, 08 jun 2011 21:22
Marko Gay
@ Natasa

A razlog sto je za sve ove godine (tokom vladavine Milosevica, Kostunice i Tadica) Kandicku nije "posetila finansijska inspekcija"* je po vama tacno koji?

(Kad vec tvrdite da razlog nije strah srpske vlade.)

*poseta tipa onoj Kuriru.
Preporuke:
4
3
37 sreda, 08 jun 2011 22:17
Zoran Đorđević
Komentator Lapovac je pomenuo nedavnu debatu na B92. U njoj sam zapazio jedan detalj koji mnogi nisu. U snimku intervjua sa ministrom Ljajićem, u kome on navodi podatke da se više od polovine Srba protivi hapšenju generala Mladića, novinar B92 pita: "Šta mislite, ko je odgovoran za to?" Ne pita zašto je to tako, nego ko je odgovoran zato što je to tako. Ko je, dakle, odgovoran što većina ne misli kao Nataša Kandić?
Tipično za B92.
Preporuke:
16
1
38 sreda, 08 jun 2011 22:48
Goca
Da je Kandicka, ta koja bruka Srbiju, lako bi za to. Na zalost tu je cela boklumenta izdajnika i kvislinga koje obilato placa zapad, sa Tadicem na celu. Cega se pametan stidi budala se ponosi, tako i vrle demokrate u liku Tadica, Jovanovica, Canka, njihovih cankolizaca u diriogovanim medijima sto nesto iz straha a nesto radi dobijanja jeftinih poena, rade na konacnom resenju balkanskog pitanja, koje je zapoceo jos Pavelic, Hitler, Tito, a evo zavrsavaju kreature u liku Kandicki i drugih kojke cwe ipak jednom odgovarati da li na ovom ili onom svetu, ali Bozija kazna seze i do sedmog kolena.Amin
Preporuke:
15
1
39 sreda, 08 jun 2011 22:56
nataša @ Marko Gay
Ne znam zašto je nije posetila poreska policija niti me je briga. Vi verovatno tim tvrdnjama hoćete da date na nekom značaju i imunitetu koji ona ima.
Nije jedina koja ima politički i pravni imunitet. Ima ga i Čume i Čeda Jovanović i mnogi drugi koji ga u drugim zemljama, znam da ovo volite da čujete, u normalnim zemljama taj imunitet ne bi imali.
U Beogradu su i gore ličnosti od nje, znam da ste iznenađeni tvrdnjom da ima i gorih od nje, a Vujković Svetozar Toza je to sigurno bio, i on je imao imunitet. Ima imunitet i Jovo Kapidžić.
Ko sve ima politički i pravni imunitet u Srbiji, je najbolji pokazatelj i razlog zašto smo tu gde jesmo.

Nataša Kandić je primer i vodeći parapolitičar u Srbiji. Parapoklitičkih organizacija i uticajnih ljudi ima i na drugim mestima. Iznenadili bi se uticaju parapolitičara u SAD, ili nekim drugim Zapadnim zemljama. U boranija zemljama u okruženju parapolitičario vuku sve konce politike.

Što više parapolitike to manje demokratije, a više svake bede.
Preporuke:
18
1
40 četvrtak, 09 jun 2011 00:45
au mile
Nataša Kandić nikada ne bi imala nikakav značaj ni u stručnoj ni u široj javnosti da joj taj prostor ne daju mediji koji su pod direktnim američkim uticajem, kao što i njen fond finansiraju Amerikanci.
Bez podrške Amerike ona je jedna nula, izgubljena duša. Sa Amerikom je isto to, ali ima nesrazmerno veliku mdedijsku podršku koja joj daje privid značajnosti. I ne može se reći da nije značajna sa stanovišta američkih interesa kojima predano služi učestvujući u antisrpskoj kampanji koju sačinjavaju lažne izjave, lažni dokazi, lažni svedoci,lažni sudovi, lažna propaganda, koja je doprinela da Srbija bude vraćena u kameno doba, Hrvatska potpuno očišćena od Srba, Srbija okupirana na 15% svoje teritorije uz pretnju novog rastakanja.
Preporuke:
6
1
41 četvrtak, 09 jun 2011 02:13
s.p.Lajković
Da li je potrebno na ovakvu "osobu" (nk) ,trošiti i jednu reč više.Dotična je plaćenik zapada i na zapadu škraba ono za šta je plaćena.Koga više boli uvo za nju osim njenih gazda .
Neka objavi nešto u nekim ozbiljnim novinama a ne u američkom smeću, (što je uglavnom američko novinarstvo) ,pa ćemo onda da se zabrinemo...
Preporuke:
0
1
42 četvrtak, 09 jun 2011 02:18
Marko Gay
@ Natasa

"Ne znam zašto je nije posetila poreska policija niti me je briga."

Svako (pa i vi) ima pravo na svoje misljenje i stav o gospodi Kandic, pod uslovom da predano ispunjava svoje obaveze.

A obaveza svih Srba je da ne onemogucavaju rad gospode Kandic.

Srpski predsednici to veoma dobro znaju.
Preporuke:
2
8
43 četvrtak, 09 jun 2011 07:22
Ratko
utorak, 07 jun 2011 21:46
The Tao of Groove


Srbima moze da mlati ko hoce pa i ova. Pa nije im ona kriva sto su kukavice.

----------------------------------------
U nasoj diki RSrbskoj takve avetinje i spodobe popt Kandic-ke,Tadic-ija ...nema sanse da zlorade to sto rade.Mi takve odmah udaramo u glavuzde kao zmije.

U onoj Srbi boze sacuvaj sve neki cigojneri,kukavice
pi&kice slinave koje svaka avetinja radi s njima sta zazeli.
Sta se ljudi moji dogodilo u Srbiji s tamosnjim Srbima???
To mi zaista nikada nece biti jasno a JOS mi je veca
zbunjoza citati o tamosnjim Srbima njihovoj bivsoj herojskoj isrori.....pa ljudi moji ti nasi Srbi pre koju godinu imase muda da stanu na crtu najvecem ovovremenom zlu Americi i NATO paktu.

Gde su ti Srbi iz 1999g ???

Zasto evo 11g dopustaju Tadic-u,da ih zakonski ye*e u zdrav mozak pa ova ustaska funjara Kadic-ka
pa onaj Ceda J.igla-drogeras...boze sacuvaj i sakloni.....nista mi nije jasno u/oko te Srbije i tamosnjih Srba.
Preporuke:
6
2
44 četvrtak, 09 jun 2011 08:53
Coca
Po nekima mi Srbi smo krivi kao narod.
Po meni mi Srbi, ako pretrpimo do kraja, SVETI smo narod.
Preporuke:
4
1
45 četvrtak, 09 jun 2011 12:55
nataša @ Marko Gay
Marko, ko ste vi da meni određujete šta mi je obaveza?
Da niste imali neke pretke koji su sa pendrekom u ruci šetkali Jasenovcem i propisivali obaveze tamo zatočenim Srbima, pa vam sad duh tog "gospodara života i smrti" dolazi u pohode i poseda vaš um.

Taj vaš predak, biološki ili politički je posle toga proveo život u pacovskim kanalima, i oni koji baštine njegov duh tamo spadaju.
Za takve ljude pacovski kanali su pravo mesto.

Dakle, na svoje mesto!
Preporuke:
7
2
46 četvrtak, 09 jun 2011 15:46
@Marko Gay
Svasta mi trpimo u Srbiji kao sto vidis i tebe.
Preporuke:
8
2
47 četvrtak, 09 jun 2011 16:16
rodoljub
Imate pravo,imenjace!

Ona nije i nikada nece biti gospodja,- ona je bila i ostace drugarica komsomolka!
Preporuke:
3
0
48 četvrtak, 09 jun 2011 23:12
Biljana Nikolić@Marko Gay
Možda je predsedavajući obavezan da pomaže Kandićki jer mu je to uslov da zadrži vlast. Možda joj ti pomažeš jer su ti predsedavajući i Kandićka u rodu. Možda te hrane i oblače....

Kad su SVI SRBI u pitanju, stvari stoje, hvala nebesima, sasvim drugačije.

Suptilno zastaršivanje kojim se baviš na ovom sajtu je dokaz beskičmenjaštva,bezvrednosti i nemoći u svakom smislu.
Preporuke:
7
0
49 petak, 10 jun 2011 00:59
Marko Gay
@ Biljana i Natasa

Nadam se da oboje razumete da samo konstatujem cinjenicno stanje tj da odredene obaveze i pretnje postoje.

Ideje da ja namecem te obaveze ili upucujem te pretnje su apsurdne.
Preporuke:
0
5
50 petak, 10 jun 2011 11:27
nataša @ Marko Gay
Hoćete da kažete da Nataša Kandić vuče neku silu za sobom. Poznati su mi svi "njeni ljudi" poimenice i mogu vam reći da mi ne ulivaju nikakvo poštovanje, a još manje strah.
Fenomen "Nataše Kandić" se najbolje može objasniti pričom o prodaji cigle na Baš Čaršiji.
Kažu da je bio istinit događaj. Nekolicina baščaršijskih besprizornika nađu jedno besprizorno dete i kažu mu, "Evo ti ova cigla, idi tamo kod onog čoveka i reci mu da kupi ciglu. Ako neće ti samo idi za njim i viči, kupite ciglu, kupite ciglu"
I to se ponovilo nekoliko puta. Besprizorno dete bi prodavalo ciglu, onda bi se iznervirani prolaznik brecnuo na njega i tada bi nastupila grupa odraslih besprizornika" Zašto vi vičete ili tučete našeg malog brata"'.
To prodavanje cigle je funkcionisalo dok se jedan krupni Romanijac nije malo naljutio i nabio im ciglu u usta.
Nataša Kandić " prodaje ciglu". Iza nje stoji Mesić. Jača sila.
Ajde u pacovske kanale i tamo se žestite.
Nema straha i nema obaveza. NE REKOM-u, NE PAPI!!!
Preporuke:
10
1
51 subota, 11 jun 2011 01:09
isak
Ko je bruka Srbije?Pa to svi u svetu znaju:Mladic,Karadzic,Krajisnik,Plavsic,Koljevic,Buh,Cosic,Milosevic,Momo Bulatovic.Tadic vas samo spasava ove sramote koja je pala na istoriju Srba.Karganovicu dzaba te Dodole placa(do sada si ih kostao 400-iljada maraka il ti 200-iljada eura).Koliko ces ima iljada jos pokupiti a neces uspjeti da objavis svoju istinu o Srebrenic dalje od NSPM?Dokle bre ti i Dodole da gulite ovaj Serbski suzanj?
Preporuke:
1
8
52 subota, 11 jun 2011 05:40
Srbija je velika tajna-Desanka Maksimovic
@Ratko

Srbija je velika tajna;
ne zna dan sta noc kuva,
niti noc sta zora radja,
ne zna grm sta susedni grm sanja
niti ptica sta se dogadja
izmedju granja.
Ne zna guster sta puzi ispod kamenja,
niti kukuruza struk sluti
sta se u susednoj njivi sprema.
Svakog casa sve se menja,
nijednog kuta ni lista nema
da nije tajna.
Ko zna sta krije u sebi
i ta nevina rosa sjajna;
ti seljacki poslovni krici
sto se s brda na brdo cuju
zaveru mozda kuju.
Ko ce u toj zemlji kada
znati sta i devojka mlada
u nedrima netaknutim nosi;
kakvu tesku tajnu
u rukama svojim drzi dete;
i starica pogrbljena svaka
do kakve se uputila mete.
U toj zemlji i vetri,
i mirisi, potoci i reke,
i crkvena zvona
potajne prenose vesti,
na prvom zavijutku
gde suma pocinje ona
ko zna sta mozes sresti.
U toj zemlji ni zecijoj stopi
neprijatelj verovati ne sme,
ni tragu volovskih kopita.
Dogovori su mozda tajni
i zetelacke pesme
i udari sumskih sekira
i uspavanka uz kolevku svita.
Preporuke:
4
0
53 subota, 11 jun 2011 10:02
nataša @ isak
A ko je platio naslovnu stranu u tajmsu, slika Slobodana Miloševića i naslov "kasapin sa Balkana". Znači novac koji je dolazio od egipta, Saudijske Arabije Jemena u vreme kad su oni imali pa davali braći u Bosni je potrošen tako što je sto miliona dolara dato za naslovnu stranu Tajmsa.

Za razliku od vaše vlade i njenih laži i propagande, Karganović štampa DOKAZE u vezi gnusnih izmišljotina o srpskom zločinu u Srebrenici. I u pravu ste sve je blokirano i opstruisano. Ne dozvoljava se da se čuje i druga strana. Kakva je to pravda u kojoj samo jedna strana priča svoju priču.

Bolje bi vam bilo isače da vidite šta bi od redovnih donacija iz islamskih zemalja, gde straćiše milione i milijarde, a dvesto hiljada je sića. Umesto da vratite dug braći muslimanima koji su vam davali i davali vi im sada kad im je najteže okrećete leđa.

Glasali protiv Gafdafija u Savetu Bezbednosti.
Koji ljudi Bože me sačuvaj i nekome nešto govore.
Preporuke:
5
0
54 subota, 11 jun 2011 11:53
Biljana Nikolić@Isak
Svi u svetu su znali Kurta Valdhajma kao generalnog sekratara UN i

Posle 41 godine ceo svet je saznao da je humanitarac kURT VALDHAJUM zapravo pripadao jedinici Hitlerovog Vermahta koja je počinila ratne zločine nad srpskim civilima tokom Drugog svetskog rata.
Na osnovu jugoslovenskog dosijea F-25572 od 17. novembra 1947. godine. Valdhajm je uvršćen na listu ratnih zločinca UN. Prema ovom dosijeu, Valdhajm je kao obaveštajni oficir bio član štaba generala Aleksandra Lera, komandanta Hitlerove armije koja je pokrivala jugoistok Evrope. Valdhajm je učestvovao u borbama na Kozari u leto 1942. godine, kada je oko 68 hiljada srpskih muškaraca, žena i dece oterano u hrvatski koncentracioni logor Jasenovac. Valdahjma je zbog zasluga u bici na Kozari odlikovao hrvatski poglavnik Ante Pavelić.


Znate li ko je pomogao u SFRJ skrivanju te istine? Ne znate? Pitajte Sonju Biserko.

Postoji komercijalna istina i ISTINA.
Preporuke:
7
0
55 nedelja, 12 jun 2011 03:26
Starac Fočo Od Stotinu Ljeta
Žao mi je što sam kasno pročitao članak g. Karganovića, pa kasnim i sa komentarom kojeg verovatno niko neće pročitati. Ovaj izvrstan članak je uistinu odličan presek trenutne muke u kojoj se našla Srbija, a u toj muci je kandić samo jedan ekser u telu našem raspetom. To je jedan od onih eksera koji bole, ali nas neće usmrtiti. Ekser koji će nas dokrajčiti je ekser u srce Srbije i Srbskog naroda, a to je naša inertnost, apolitičnost, nedostatak patriotizma i nacionalizma. Ima dosta naroda koji sebi mogu da dozvole taj luksuz: mi nismo taj narod. Ali u jednom potpuno iskrivnjenom scenariju ponekad pomislim da je kandić neka vrsta Jovanke Orleanke, koja se žrtvuje za svoj narod. Naime svakom svojom pojavom i izjavom, člankom u stranim novinama, kandić nas izaziva da razmislimo, podseća da smo sami sebi iskopali raku i da je još kopamo, i tonemo sve dublje. Ona zna koliko je mrze, i svesno podnosi tu mržnju jer želi da nas osvesti, da nam kaže da se pokrenemo, krenemo u napad, srušimo okove.
Preporuke:
2
0
56 nedelja, 12 jun 2011 03:56
Starac Fočo Od Stotinu Ljeta
NASTAVAK
A onda, kada se otrezne i shvate da su predugo trpeli sramotu izdaje, Srbi će krenuti u taj napad, oboriti vlat koja ih budzašto prodaje perverznom Zapadu, i uspostaviti vladavinu sopstvenog naroda u sopstvenoj zemlji. Tada će se kandić povući i nestati sa scene, kao što je Jovanka Orleanke nestala (a znate kako je ona prošla...).

Želim da verujem da će se stvari promeniti, da će se ostvariti moj san o dolasku patriotskih, prosrbskih snaga na čelo Srbije. Da će se u školama, pre početka nastave svirati himna koju će deca pevati sa tri prsta na srcu. I da će na časovima istorije učiti o toj bednoj ženi koja je žrtvovala sopstveni ugled i miran san da bi Srbima otvorila oči i trgnula ih iz letargije u kojoj su truleli i nestajali, polako ali sigurno.

Možda će se nekada sve ovo dokazati i da će u Beogradu, najvećem gradu Slobodnih Ujedinjenih Srbskih Zemalja (glavni grad Banja Luka) postojati ulica nataše kandić.
Preporuke:
2
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner